4. 9. 2012

Shayenino tajemství- 3. díl


Když tak Shayen volala s kamarádkou zmínila se: ,,Víš, nebylo by přeci jen lepší, kdybych... se odstěhovala?''  Po večerním telefonátu se Shayen opravdu zamyslí , zváží všechny plusy a mínusy s chladnou hlavou, chladkém večeru.  
A sama se rozhodne, že by bylo asi lepší najít si jiný dům, bohudík, že staví ve městě nový baráček. Snad nebude ještě obsazen a já si ho zarezervuji ;) ... Ale co Mike:).. Mám mu to říct nebo ne ?! Po tom co mi udělal ... To mu nikdy neodpustím, že měl poměr s jinou. Jen mě tahá za nos.
Když Shayen došla domů, měl na záznamníku vzkaz od Mika. Uvažovala jsem jestli si ho poslechnu, ale nakonec jsem si řekla , že ho smažu a o žádném stěhování mu ani neťuknu. To má zato
.

Bohužel pro Shayen, Mike večer dojde na návštěvu zeptat se zda je vše v pořádku, Shayen dělá jakoby nic. Jen mi není moc dobře, odpověděla. ,,Pojď já Tě uložím, dám Ti i nějaký prášek.'' -řekl Mike, ale to Shayen nečekala, že si Mike lehne s ní, na jendu stranu je moc ráda, ale nedává to najevo. 
,,Ale zlatíčko, tahle noc bude krásná, neboj '' uklidňuje Mike Shayen. Ta se tedy převleče, lehce a pomalu usíná vo bjetí Mike. Ovšem dělá, že jí je to jedno,  má v bříšku motýlky a zamiluje se do Mike víc.        

Po usnutí Shayen usl i Mike. Ale ten ovšem nespal celou noc. Stihl ještě navštívit svou milenku Suzane Rose.
Která bydlí nedaleho Shayen v domu číslo 1113.

Když se ráno Shayen probudila Mike byl pryč, myslela jsi že je Mike v práci... zatím co byl jinde a s jinou..

Líbil se vám díl ?

Žádné komentáře:

Okomentovat