18. 8. 2012

Shayenino tajemství -1. díl

Můj druhý týden začal slibně, ráno jsem si dala kávu a kousek koláče. Než jsem vyrazila do práce zaplatila jsem sluhovy 100$, to má asi za to nic nedělání :X.
Po té jsem se vydala do práce, jako každý jiný den mě vyzvedlo auto.
Najednou jsem se měla v práci rozhodnout, bohužel moje rozhodnutí nebylo to nejlepší a tak jsem dostala výpověď


Celá smutná z toho, jsem celý den probrečela a byla na každého nepříjemná bohužel i na kluka do, kterého jsem se zamilovala.
''Vůbec to nechápu, proč mě vyhodily, teď si musím najít jinou práci.,, řekla si .
Politika, Armáda, Zdravotnictví, .. vůbec nemám pojem co bych chtěla dělat za práci.  A...zkusíme politiku a budu hledat zase moje oblíbené Pohostinství . ,,Musím si něčím zlepšit náladu, co jsi jít takhle namalovat obraz ?''
Moc mě to tedy nebavilo a tak jsem zkoušela obvolat všechny kámoše a kámošky z telefonního seznamu a došla jsem až na ....

...mého oblíbence Mike Ryana, mého souseda kterého tajně miluji.

1. Líbil se díl?
2. Co říkáte na to, že dostala Shayen výpověď?
3. Myslíte, že získá svou práci zpět?
4. Co teď bude Shayen dělat? 



Žádné komentáře:

Okomentovat